czwartek, 22 grudnia 2016

Pakuję

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Już za kilka dni zasiądziemy wraz z rodzinami do stołów. 
Zanim zacznie się przedświąteczne zmęczenie postanowiłam zapakować prezenty. 
Zwykle planuję zrobić to wcześniej i niestety na planach kończę, złoszcząc się na siebie bo nie mam siły już zrobić tego ładnie. A uważam, że piękne opakowanie jest równie ważne jak zawartość. 
W tym roku obiecałam sobie nie czekać do ostatniej nocy 
ale kilka dni wcześniej zapakować podarunki. 
Wystarczył zwykły czerwony papier (choć i szary pakowy będzie wyglądał super) 
papiery ze świątecznej kolekcji Wesołych Świąt, zielone gałązki, sznurek i jakieś świąteczne ozdóbki-u mnie maleńkie muchomorki, choć i bez nich opakowania będą wyglądały świetnie.
A Wy zapakowaliście już prezenty?
Życzę Wam spokojnych przygotowań do Świąt!
Zuzia




5 komentarzy:

  1. Ślicznie zapakowane prezenty!!!
    Zdrowych i spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Zuzia ! Zasadzałam się na te świecące gwiazdki, ale nie udało mi się kupić, a szkoda... :(

    Zu, życzę Tobie i Twojej Rodzince pogodnych, szczęśliwych Świąt ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowania :)
    Spokojnych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie je zapakowałaś!
    Ja niestety pakowałam na ostatnią chwilę, do późnej nocy i bardzo tego żałowałam. W przyszłym roku muszę się poprawić.

    OdpowiedzUsuń